vrijdag 1 juni 2007

Creatieve ideetjes gezocht !

Het nagenieten van Brussel loopt stillaan op zijn einde... De confrontatie met de realiteit is er weer... Brussel is dus goed verteerd, op 't eerste zicht geen schade ondervonden. Zondagavond (nacht) even kniepijn maar dat is al over... Deze week echter nog geen kilometerke gelopen. Ai, bad timing ! Maandag was 't wel verlof, maar die 20 km waren toen nog een perfect excuus om even uit te rusten... Veel nuttigs heb ik die dag ook niet gedaan, I confess...
.
Deze week zijn onze studenten in blok, wat de hogeschool als organisatie dus uitnodigt om het personeel langs alle kanten opleiding, vergadering, feesten... aan te bieden... Ik doe dat allemaal wel graag (en durf al eens blijven plakken), maar 't is toch druk. De time contest ten huize jogginggirl is deze week met verve gewonnen door meneer jogginggirl, leve de nieuwe man !
Vorige donderdag hadden we personeelsontmoeting (na bijscholingsnamiddag) en die receptie sloot ik af met Freddy De Vadder zijn optreden, gevolgd door een vriendenbezoekske (in café 't Bankske). Dinsdagavond pensioenviering van een collega, gevolgd door bestuursvergadering KAV.
Gisterenavond, na de pers. vergadering, hadden we nog een uitstap naar Gent. Via www.vizit.be kun je verschillende arrangementen boeken om in steden bvb. een 'culinair' stadsbezoek te boeken. Op verschillende locaties een exotisch gerecht gekregen. Heel leuk. Helaas weeral na 12'en dus vanmorgen (en nu nog) : Geeuw...
.
Deze avond is Roeland direct van 't werk doorgereden naar de Ardennen, om er met vrienden om weekend te gaan, met als gevolg dat ik geen looptijd meer kan plannen. Oeps vergeten... Nu ja, de spierkes en pezen zullen tegen volgende week dan goed uitgerust zijn zeker ????
TENZIJ IEMAND GENIALE IDEETJES HEEFT OM MET 3 JONGE KIDS TE GAAN LOPEN ?SHOOT !
.
Ik zit hier intussen eens te piepen naar BNN, donorshow. Ik ben wel fan van Patrick Lodiers (Over Mijn lijk, lama's...). Maar dit format geeft me gemengde gevoelens. Het is wel zo dat de aandacht op orgaandoneren intussen een feit is, maar het emotv kantje van de zaak stoort me een beetje... Als dit er echter niet was, de kandidaten anoniem waren of zo, dan was er wellicht geen controverse en zoveel media-aandacht maar toch... Als Belg mogen ze mijn organen zowiezo hebben, ik ben hier wel voor te vinden. Als Nederland hierdoor zijn donorschap ook bij wet zo zou regelen, dan heeft BNN misschien alles veel versneld, en dan hebben alle 1400 kandidaten op de wachtlijst (waarvan dus 3 in de show) misschien een betere toekomst ?

1 opmerking:

Jogginggirl zei

BNN wint dus de stunt van het jaar (alles bleek nep te zijn), maar intussen is de aandacht er wel : goed gedaan zou ik zeggen !