dinsdag 12 februari 2008

Nieuw speelgoedje


Zowat een goed jaar geleden ging ik voor het eerst alleen op pad voor een toertje van meer dan een uur. Het was het begin van heel wat loopuurtjes.
Op één van de postjes is het volgende te lezen :
Min vintje at voe mie een paar mp3tjes grjid gezet up da spul van den aldi (dad ier ol 3 jaor in oes kasse ligt). 't wa den jisten kjir dak me zukken spellement up minne kop liepe. En gjistig voe de muziek, moar tpast toch nie echt perfect zulle : da jinnen woorke viel da reekans ut.
Het ene oortje van mijn mp3spelertje pastte dus niet. En wat kreeg ik deze zondag voor mijn nieuwjaar van mijn metekindje Stiene ? Een omschrijving : Komt uit de santeboetiek van ene Running Ronald, past op alle oren (inderdaad) ...
Merciekes Stiene !
Uiteraard moest zoiets getest worden. Zondagavond was er de opkuis na het familiefeest (want 't was bij ons deze keer), maandagavond zou ik dus DE test doen. Jammer genoeg was Roeland maar thuis na 20 uur, dus lange duurlopen zag ik zo niet meer zitten. Het werd dus een korter toerke, maar testen ging wel. En 't is echt voor 100 % geslaagd ! Geen beetje last, perfect geluid, geen druk / wrijving / of ambetant gevoel... Super ! Ware het niet dat ik net gaan bowlen ben, of ik was vanavond weer weg dermee, gewoon al voor 't plezier !

6 opmerkingen:

rinusrunning zei

Ziet er leuk uit en hopelijk zit het lekker.
Groet Rinus.

Anoniem zei

"Ki joen woarn zingne totans Bissegem …"

Vermoedelijk is Jogginggirl met haar blitse JVC-oortjes al aan het oefenen voor de joggingfuif van komende zaterdagavond in Wevelgem.

Het witte pak ligt al klaar.

Anoniem zei

'k Heb ook zulke van verleden jaar. Na lang sukkelen (ge moet ze vastplakken aan uw oren, zat er ook als reactie tussen)heb ik het mij nog geen moment beklaagd.
En, by the way, ik heb niets veranderd aan mijn scherm. 't Is van skynet dat ze ermee aan 't rammelen zijn, denk ik.

Anoniem zei

Ik zou ook voor het bowlen die oortjes opgezet hebben ! ;-) Waar familie niet allemaal goed voor is !

Anoniem zei

Inderdaad, die oortjes izjn super. ik loop er nu ook al een tijdje mee (dankzij RR's miniquiz) en ik ben laaiend enthousiast! Krijgen we ook eens een foto te zien als je ze draagt?

RunningRonald zei

eh.. is dat wel een foto van de JVC uitvoering?? ik gok van niet.. nou ja, zolang ze maar lekker zitten.
veel plezier ermee!