donderdag 26 juli 2007

Pakjestijd !

Deze morgen verwelkomde ik de postbode in pyjama.... 't Is maar dat ik net de trap afkwam toen hij belde... HIj had een pakje bij voor mij ! Hiep hoi ! Mijn polarke is weer helemaal in orde ! Voor 17,13 euro (plus mijn eerste kost van verzenden) kan ik weer een jaartje op mijn maatje rekenen. Deze avond dus geen natte vinger werk meer : correcte tijdsregistratie en hartslag en ik weet weer hoeveel calorietjes er af zijn... 14 dagen valt beter mee dan ik dacht. Als ik het via decathlon of Lauwers had verstuurd, zou het veel langer geduurd hebben (om 1 of andere reden nemen ze particulieren voor en winkelherstellingen worden wellicht gegroepeerd verstuurd).

De nieuwe schoenen zijn intussen ook gedoopt (Belgische zomers hé...) en zondagmorgen ga ik opnieuw op pad voor een lange duurloop. De marathon begint dichterbij te komen, nog een maandje goed doortrainen en dan zijn we er bijna ! (O ja, ik moet hem dan ook nog for real lopen op 16 september, niet vergeten dus...)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

De problemen met de hartslagmeter. Ik ken dat. De mijne is ook aan vervanging toe vrees ik!

Anoniem zei

ik had dat ook beter gedaan ... mijn Garmin is ook op vakantie .. ondertussen al 2 weken. Goed dat ik mijn oude, vertrouwde polarke nog heb om te trainen. Veel succes met de nieuwe schoentjes ..

Anoniem zei

ideaal moment om nieuwe schoentjes in te lopen zou ik zeggen. Ze zullen zeker gerodeerd zijn tegen uw vuurdoopken... Deze middag zal ik normaliter nog eens het parcours afrijden per fiets. Het is toch te hopen dat we deze dag gespaard worden van winderige toestanden zunne, anders zal het verstoppertje spelen worden voor velen. Maar t'is wel een zalig parcours, met als schitterende apotheose "finish in your own village"... Wat moet een mens nog meer hebben. Hou je goed in de vele lange duurlopen, je word er op 16/09 dik voor beloond !! Greetz Christophe

Anoniem zei

Een heerlijke vakantie gehad en ook nog eens lekker kunnen lopen!.
En wat goed dat het klokje weer terug is, kan je zien hoe snel je gehecht raakt.
En de tijd gaat snel en spannende tijden zo naar de marathon toe.
Groet Rinus.

Anoniem zei

Natte vinger werk ? Aah zo geraakt hij die kalorieen kwijt !!!
Succes met je verdere marathontraining zo te zien ben je ook goed bezig .

appelsientje zei

speelde op de achtergrond het deuntje van 'Il Postino' toen de posbode aanbelde?
Die nieuwe schoentjes van je zullen nu inderdaad wel goed gedoopt zijn.