woensdag 25 februari 2009

Inschrijvingen Leiemarathon lopen als een trein !

Met nog maanden te gaan, is het al behoorlijk druk bij de voorinschrijvingen van de Leiemarathon. Wellicht wil niemand hem missen, er is een inschrijvingsstop aan 500 deelnemers, maar misschien zijn velen economisch voorzienig ? Want geef nu toe 15 euro voor een marathon is niet veel ! En als de prijs omhoog gaat (vroegboekkorting) dan zijn we er als de kippen bij of course ;) !
Voor de last minute ones even de prijzen op een rij gezet voor de MARATHON:

- tussen 1 januari 2009 en 28 februari 2009: 15 €/persoon
- tussen 1 maart 2009 en 30 april 2009: 20 €/persoon
- tussen 1 mei 2009 en 30 juni 2009: 25 €/persoon
- tussen 1 juli en 31 augustus 2009: 30 €/persoon
- na 1 september 2009: 35 €/persoon (op voorwaarde dat het niet uitverkocht is)

Wie wordt nummer 100 ?

De lijst met ingeschrevenen is te vinden op http://www.alproleiemarathon.be

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik tel momenteel al minstens 15 webloglopers onder de deelnemers.
Over de vorige Leiemarathon heb ik geen enkel, maar dan ook geen enkel, slecht woord gehoord.
Vandaar dat ik “vollen bak” verwacht tussen Deinze en Wevelgem.

Anoniem zei

Ik was er als een van de eerste bij, nog 6mnd en 22 dagen en we kunnen eraan beginnen ;-).

Anoniem zei

en toch wil ik eerst de afloop van de Antwerp marathon afwachten alvorens me in te schrijven....en al 't dan te laat is kom ik we in 2010!

Geert
http://mijnmarathondroom.skynetblogs.be

Anoniem zei

een trein die loopt? Ben jij niet een beetje verslaafd aan 't worden??