vrijdag 13 februari 2009

20 km van Brussel ?


Vorig jaar deed ik niet mee. Dit jaar misschien ook niet, inschrijven is namelijk voorbehouden aan de deelnemers van 2008. Op 1 april geven ze dan de kans aan de anderen om de overige startnummers te kopen. Hopelijk kopen de sponsors intussen niet alles op...
Vorige jaren waren er veel te veel deelnemers, dus minderen is wel een goed idee. En alleen wie effectief uitliep krijgt een herstartbewijs. Dus misschien is er wel drop out ? Intussen lees ik hier en daar al dat startnummers doorverkocht worden, maar daar doe ik niet aan mee. Als ik nu niet als mezelf loop, dan val ik volgend jaar opnieuw buiten de prijzen enzovoorts...

Maar ik heb al een alternatief : Mc Bride is ook een mooie run, en valt dit jaar uitzonderlijk op 14 juni (er zijn verkiezingen op 7 juni). Combineren kan dus ook.
Voor de moment is 2 u lopen niet eens aan de orde... We'll see... Eerst die nek pijnvrij krijgen zeker ?

In afwachting van een sportief voorjaar ben ik de nieuwe clubkledij al gaan passen. Nike dry fit kwaliteit deze keer, dus 't zou goeie kwaliteit moeten zijn. Maar of we daardoor beter gaan lopen ????

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Van goede kleding zul je niet sneller maar wel prettiger van gaan lopen. Logisch dat er handel in startnummers gaat ontstaan maar fare??

Anoniem zei

de 20 van Brussel is een beetje over de kop van de organisatie gegroeid. Als je eens lekker wil gaan lopen in de hoofdstad, ga dan later op 't jaar naar de halve marathon van Brussel: zelfde parcours, betere aankomst & plaats om je voeten te zetten!

Anoniem zei

De 20km van Brussel spreekt mij persoonlijk ook veel minder aan, dit is echt wel veel te druk. Je moet hem natuurlijk ooit wel eens gelopen hebben als Belg, maar ik stel het toch nog even oud. Knappe kledij zeg!

Stefaan zei

Wat Geert zegt is waar. De 1/2 marathon is op gebied van comfort om te lopen en in te schrijven een stuk beter. Ik heb geluk. Als pacer heb ik startbewijs al vast. Jammer dat het voor jullie zo moeilijk is. Verzorg u en tot in den draai.

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Brussel voor mij dit jaar niet ,heb er wat genoeg van :-)

Anoniem zei

Ma ba ja Veerle loop jij dan maar MC Bride das daar ook niet mis en je kan er nog goed eten na de wedstrijd.