dinsdag 1 april 2008

Gelukkige verjaardag Roeland !

Vorig jaar (inderdaad ook op 1 april) ben ik begonnen met het bijhouden van mijn kilometerkes. Toen had ik namelijk beslist om voor het eerst in mijn leven eens 20 km te gaan lopen in Brussel. Intussen zijn we 1500 kilometerkes, een marathon en 2 paar sportschoenen verder en sta ik ervan te kijken hoe alles op 1 jaartje veranderen kan.
Beginners die in mijn voetsporen willen treden,kunnen hier alvast beginnen oefenen :
info via www.joggingclubwevelgem.be



Het volgende jaar wil ik alvast evenveel lopen, maar ik denk niet dat er een marathon inzit, alhoewel, als ik zie hoe vlot Koen Vansteenkiste de marathons aaneenloopt, 't ziet er allemaal doenbaar uit... van ver welteverstaan :)
Hier en daar een wandeltochtje al lopend meepikken, dat zie ik wel zitten.

Vrijdag loopt er een ganse groep van RTL, gavertrimmers, RTK Kortrijk en joggingclub Wevelgem van Rotterdam naar Lauwe. Ook Bernadette, loopbuddy in crime, en haar schoonzus Betty Spencer zetten zich in voor het goede doel (run for Eric). Ikzelf denk eerder aan bourgondische steun ...

En dan terug naar 1 April, da's nl. ook de verjaardag van mijn ventje. Vorig jaar (post) werd dit uitgebreid gevierd, dit jaar iets bescheidener... Alle jaren een verrassingsfeestje is ook niet echt verrassend nietwaar...

10 opmerkingen:

rinusrunning zei

Gefeliciteerd en een marathon kan je zo lopen, geen probleem.
Groet Rinus.

Homer zei

Gelukkige verjaardag Roeland!

Anoniem zei

Gelukkige verjaardag voor Roeland. Een intiem feestje is ook gezellig.

Anoniem zei

geen feest? wat een verrassing ;-)
ne gelukkige voor het ventje en proficiat met je jaartje loop en blogplezier!

JeeWee zei

Naar aanleiding van je reactie bij mij: zal maar geen gebak komen eten (lol)
Van Harte gefeliciteerd met beide heuglijke momenten.

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Een beetje in "retard" maar VAN HARTE ROELAND !! met je verjaardag !

Roeland Libeer zei

Aan iedereen die mij geproficiateerd heeft : Bedankt!

Roeland

Anoniem zei

Bedankt voor je reactie Veerle , wellicht zal dit er ook wel mee te maken hebben . Normaal gezien zou ik nu ook beginnen met de trainingen voor de mcbriderun . En wat betreft die verjaardag , proficiat Roeland , eventjes dacht ik dat je ingeschreven was voor een start to run als verjaardagscadeau , of heb ik het juist ?

Anoniem zei

Iets te laat maar toch nog proficiat voor je ventje.

RunningRonald zei

op naar de volgende 1500KM !! goed hoor