donderdag 11 oktober 2007

Arbeidsinspectie ?

Deze namiddag "hoog bezoek" gehad op het werk. Niet nader genoemde (uit respect voor hun privacy) maar belangrijke en invloedrijke personen kwamen een audit en werkbezoek doen te Kortrijk.
Een grondige controle van de werkplaats, maar vooral van mijn bezigheden was aan de orde... Niet dat het koude zweet me uitbrak (want het was onaangekondigd maar wel plezant) want ze stelden geen abnormale vragen, maar toch... In tijden van reconversies en strenge criteria voor mogelijk gesjoemel (oef : ze hebben geen partijkaarten voor VLD gevonden), kan een mens maar uit zijn doppen kijken hé...

Gelukkig gingen deze mensen vooraf uitgebreid tafelen (jarige horeca-uitbater had hen goedgeluimd gemaakt) en bleven ze glimlachen...
Ik kreeg goede feedback. Het officiële doorlichtingsrapport zal wellicht niet in de Morgen of Standaard te zien zijn, hoewel ze vele lezers kennen... Mevrouw heeft 135.012 lezers en mijnheer maar liefst 344.662... Gelukkig bleken het ook fervente lopers... Bovendien wonen ze ook in de buurt en krijg ik zondag een lift naar Eindhoven. Leve de inspectie !

PS : enige gelijkenis met bestaande personen is louter toevallig ;

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Het klokkenluidersonderzoek is nog niet volledig afgerond, maar ik kan toch al enigszins meegeven uit de lijvige interne audit, dat een positief rapport onderweg is naar de Vlaamse Ombudsdienst.
(m.a.w. opslag, joehoe)

Anoniem zei

@ bovengenoemde : LOL !!!

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

ha ha , tof koppel trouwens en nog 2 snelle ook hé ?? zeg tot zondag en geef er maar TERUG ne lap op ;-)

Anoniem zei

ik heb totaaaaal geen idee wie het zou kunnen zijn ... Sinterklaas???

Anoniem zei

Tot zondag! Alvast heel veel succes!