vrijdag 2 februari 2007

Doe het licht maar uit...

Gisteren zou dus donker zijn even voor 8, niet echt veel van gemerkt hier. De straatlantaarns in volle glorie, E403, (A17, A19), E17 en R8 blinkend verlicht,... (Wevelgem ligt nogal centraal en ik was net aan het lopen) ...Wat huisgezinnen die een lichtje minder doen branden, 't zal meer de geste zijn die telde, vrees ik...
Als je op de A19 van Ieper rijdt, heb je ganse stukken onverlicht wegdek, dat went snel hoor. Enkel op een klaverblad en op- en afritten verlichten zou al voldoende zijn, misschien wordt er dan ineens ook minder snel gevlamd 's nachts ? (Dedekker 100 km/u trager of zo).....
Enkel de mist zorgde voor wat verduistering...
Tijdens het wekelijkse joggingclub uurtje heb ik het niet zo slecht gedaan, misschien iets minder gekwebbeld en daardoor beter bezig (volgens Ruth is hartslag evenredig met kwebbelritme)...
'k Ben er zelfs in geslaagd nog even te versnellen (of dit technisch voldoet aan de term interval weet ik niet). Hartslag natuurlijk dan ook weer hoog (max 192), maar daar ga ik de komende tijd niet op letten, ge kunt zo blijven slekke speeln ( = traag voortbewegen) hé... Op zondagmorgen slakkengangetje, op donderdag mag het iets meer zijn... (En als't past nog een 3de loopke in de week)
Vorige zondag de jaarlijkse nieuwjaarsloop met receptie gehad, altijd superleuk ! Onze voorzitter heeft de vele vooruitzichten voor 2007 opgesomd, volgende week natuurlijk de DISCO GLITTER PARTY in zaal Leyedaele, een aantal gemeenschappelijke wedstrijden,... en natuurlijk onze allereerste marathon GENT-WEVELGEM op zondag 16 september. Ik ben er nog niet uit of het verstandig is hieraan deel te nemen, actief betrokken zal ik wel zijn, en misschien de 10 km wedstrijd ? Intussen kunnen we er maar deugd van hebben om te trainen zeker ?

4 opmerkingen:

Leo Viëtor zei

Hey Jogginggirl,
Bij ons in Maastricht was er ook niet veel ( niets ) van te merken.

Sport-ze,
:-)
Leo

Bruno zei

Hoe zul je dat doen : de 10km van Gent-Wevelgem ?
Enkel de verlichte klaverbladen misschien ?

Anoniem zei

10 km wedstrijd ? Moet te doen zijn hoor !

Jogginggirl zei

da stuk op de leie zal dan per speedboot zijn zeker ? ;)