donderdag 15 februari 2007

DE rode veters


Ik las bij Bjorn en Frank dat er een jonge man een hartstilstand kreeg tijdens de wedstrijd in Schoorl. Als je dan ziet dat dat een geoefende atleet was, een goeie ook, dan schrik je wel eens. Voor die man was de rode veteractie helaas te laat. Hopelijk voor anderen niet ! Voor mijn neus liggen de rode veters die Frank de grens over smokkelde voor mij (thx). Sebiet nen keer in mijn schoenen stoppen. En goed vastmaken, want naar 't schijnt 'sleren' ze.(dixit Martine).

Ik denk dat de weblogloperkes intussen de rooi veters tot het "uniform" kunnen rekenen, want Linda meldt dat er massaal veel verkocht is voor de bloedlinkstichting. Zal beeldig staan bij de nieuwe T shirts... (Merci Julie voor het vele werk hiervoor). Als we nu nog een broek zouden dragen ook, kunnen we 't straat op !
.
Oh ja, na de nachttraining zaterdagavond heb ik enkele daagskes rust genomen. Het intensieve duurdansen had mijn kuiten doen verkrampen... Na 5 u non stop op de dansvloer rond te huppelen, hadden mijn spierkes het wel gehad... (eigl. pas op maandag ontdekt). Zorba de Griek en andere "sportdansen" waren ook een aanslag op mijn hartslag... (had geen polarke om, maar hij zal wel naar de 200 gegaan zijn...) Zie je wel dat je nooit genoeg kunt oefenen met fuiven ?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi he, die veters! Bij een volgende weblogloop zal iedereen echt in het rood zitten! Die fuif was precies ook de moeite!

Anoniem zei

Als ik het zo lees was die fuif zeker in orde, je bent goed in het 'rood' gegaan (200HRM)... en nu terug beginnen trainen he ;)