zondag 7 januari 2007

De solden

Als mama van 3 is 't natuurlijk interessant om een beetje te besparen, dus een beetje ruim kopen in de solden... Als je alles optelt, kost het ook wat... Kledij voor 3, schoenen voor de meisjes, shirts voor Roeland...

En voor mezelf ? Tja, ik zal niet meer groeien, dus volgend jaar kan ik wel nog in mijn kleren... Ware het niet dat de weegschaal een januari alarm aangeeft... Dus zeker nu niks kopen, eerst de rust/reis/feest kilo's er weer af... Roeland verdenkt de weegschaal van vals alarm, wishfull thinking volgens mij... Dus voor mezelf maar 1 iets gekocht : Asicskes in den Decathlon... Helaas geen min 50, maar min 20... Nu ja, ik heb ze toch nodig en min is min !

Eergisteren een klein toerke gedaan om ze te testen : ziet er goed uit ! Ik wou ook nog sokken kopen, maar de maten zijn 35-38 en 39-42. Ik heb 39 (41.5 als sportschoen) en vind die unisizers toch soms nogal groot... Dus toch nog maar eens binnenlopen bij Lauwers om de juiste maat te kopen zeker ? Zo'n zaken zijn wellicht toch nooit in solden...

Deze morgen dan een duurloop. Ik heb getwijfeld, maar dan toch met mijn oude gelopen, ook een kwestie van ze wit te houden zeker, want der ligt aardig wat modder... (Deze middag ook het veldlopen met fiets gezien ?) Heb ik nu wel geen blaar zeker ?
(Slechte sokken aan)
...
update 10/1 : Voor wie echt wil weten welke schoenen ik kocht :

ASICS GT-2110
Just like the previous versions of the GT-2000 series, the 2110 is sure to be one of the best selling shoes on the market. It cushions well and provides the moderate level of pronation control that is helpful to more runners than not. The fit is unobtrusive, although the 2110’s arch is slightly higher and the shape more curved than that of past versions. Most notable is the fact that, for the first time, the 2110 is gender-specific. The men’s and women’s models have different midfoot shank designs. The women’s shoe is designed to better accommodate an arch that becomes more elastic when estrogen levels are elevated. The same midfoot design is also found in ASICS’s Gel-Kayano 12.

(Dus we kunnen het nu ook al niet meer aan onze hormonen toeschrijven)




5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ligt het nou aan mij of mis ik de foto's van je nieuwe outfit op je blog?? Ben wel nieuwsgierig.

Oh, over nieuwsgierig gesproken, kijk eens op mijn blog voor tagnieuws :)

Bruno zei

Om het kort te zeggen : IK WIL OOK FOTO'S ZIEN
Anders is het te makkelijk om te stoefen over de nieuwe aankopen, en wij moeten dat maar geloven...
Niets beters dan zwaar bewijsmateriaal (sorry voor de woordspeling, maar het woord zwaar leek me wel gepast na je weegschaal vloeken)

Anoniem zei

een tip : als je nu eens naakt op de weegschaal stond ?!? Scheelt al behoorlijk wat kilootjes, of niet ?
heheheh...

Jogginggirl zei

en dan allemaal om foto's zagen zeker ?

Anoniem zei

Goed nieuws hoor. Uw Asics GT-2110 schoenen waren in Frankrijk zelfs niet in reclame. Op de 1110 was er wel een korting van 30%. Dus ge hebt een goeie koop gedaan.