zondag 13 juli 2008

"Afterparty" op de gavers

Nadat zowel Bernadette, Veerle (Betty) als ikzelf gisterenavond in de 'fjeeste' zaten, en we deze keer geen van de drie bij de geheelonthouders waren, besloten we deze morgen ons bloed weer zuiver te lopen. Of zo iets... 't Zou ook kunnen dat we die loop al gepland hadden en de combinatie met onze 3 feesten derbij namen, 't is maar hoe ge 't bekijkt...
Nu ja, we besloten om deze keer geen gooi te doen naar het wereldrecord en gewoon eens goed uit te zweten op een 18 km (die er dus 19 werden, ondanks de garmin) wandeling in de Gavers (Harelbeke). (waar ook de weblogloop "Eurojogging" was).
Dat van dat wandelen is een graptje hoor, alhoewel er bij momenten werkelijk niet veel snelheid inzat door bospaadjes vol steenbrokken, modderpoelen, afdalingskes tussen de netels...
Door een fout wegwijzertje passeerden we zelfs 2 keer langs dezelfde controlepost, tetteren en lopen hé... Enfin, bij de laatste zonnestralen (sindsdien bleef het bewolkt) bereikten we na een 2 tal uurkes de aankomst, waar we onze kater doorspoelden met een blonde Leffe. Een geslaagde voormiddag dus !

8 opmerkingen:

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Ge ziet er wok overal bie nje !! 't zoe anders nie deuregaan ! ;-) alé hebt de congé goe ingezet :-)

Anoniem zei

's avonds in de fjeeste, 's middag in de fjeeste ... wat is dat ier ollemolle????

Anoniem zei

't Was idd gjistig. Het is eens iets anders dan voor de elvendertigste kjir dezelfden toer van 18 km te lopen.
Tot een volgende en de champagne van memeetje 's middags liep ook vlot naar binnen.

martine zei

denk dat ik maar eens met jullie mee ga lopen...een leffe aan het einde....

RunningRonald zei

Ha, jullie weten wel wat feest vieren is :)

Renate Vandenbulcke zei

veerle, doe je nie mee aan rapper dan een ezel in kuurne op 3 oktober (traag om mij te hazen ? 2u15 ???) ik heb het ook gevraagd aan Katrien, maar zij zal wel te rap zijn zeker ?

Jogginggirl zei

@runswimgirl : ik ben dan op familieweekend, dus ik kan er niet bij zijn. Andere keer dan maar zeker ?

Anoniem zei

Dag Jogginggirl, eens feesten moet ook eens kunnen en dan nog een goede Leffe!!!!Als ik dat doe vertrek ik de dag nadien met een hartslag van amaai,maar die zakt als ik ver genoeg ga!
mvg feestneus!
Patrick