woensdag 5 september 2007

Voor de gokverslaafden....

Gezien het deze weken overal pronostiektijd is, wil ik onze gokverslaafde medemensen hun pret natuurlijk niet bederven. Volgende week loop ik een marathon, allé dat ben ik toch van plan, en ik hoop die ook uit te lopen. Officieel moet het binnen de 5 u 30 minuten, maar ik wil zelf onder de 5 uur grens blijven. Vraag is of het lukt en wat die tijd dan is. Slechts 1 gok per persoon en pronostiek loopt tot zondag 16 september 8 uur 's morgens. De lijnen zijn NU open.....

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Gokje 4 uur 54 minuten en 49 seconden.

Anoniem zei

Na een prachtige voorbereiding - zonder noemenswaardige troubles - zie ik je ruim onder die vijf uren duiken.
Mijn gokje is 4u37'28".
Veel suc6 !!!

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

4uur 38min 13sec maaaar tmag langer ook zenne als je je maar "jeunt" heeel veel sukses ik duim (denk als het lukt dat ik kom supporteren)

Anoniem zei

at Katrien : ik heb hier nog steeds een fles voor u staan. Misschien komt daar nog iets bij...

Veerle

Anoniem zei

Geniet vooral van je marathon, dat is het belangrijkste. Mijn gokje - 4u45'45"

Anoniem zei

Iedereen maakt dezelfde fout, dus waarom zou jij dat niet doen. Je gaat veel te snel starten en de laatste 10 kilometer ga je moeten vertagen. Allé, daar vrees ik toch voor. Neen, echt, doe dat niet en loop je eigen tempo van in het begin, ook al lijkt dit te gemakkelijk, na 32 km zal dat niet meer zo zijn. In dit geval gok ik op 4:42:46. Veel succes.

Anoniem zei

Ik gok op 4:47:10.
Maakt eigenlijk ook niet zoveel uit. Maken dat je hem uitloopt en er plezier aan hebt. Dag al een hele prestatie. Veel succes

Anoniem zei

Het zal een mooie tijd worden van 4:33:33 uur...
Ben benieuwd.
Groet Rinus.

Anoniem zei

Met al dat voorbereidingswerk en al die inzet ga je echt een knappe eindtijd neerzetten. Ik gok op 4u35. Maar vergeet vooral niet te genieten! Je eerste marathon vergeet je nooit. Veel succes Veerle!

Anoniem zei

En wat valt er te winnen?
Ik gok op 4u44'44". Dit is toch ruim onder de 5u hé.

Bruno zei

4:59:59 ... Mooi onder de 5 uur grens

Homer zei

4u 36 min. Laat dat plasmascherm maar komen!!

Anoniem zei

Ik hoop voor jou dat je ervan kunt genieten, dat is het allerbelangrijkske .. maar als ik dan toch een gokje mag wagen, zet ik in op 4.39.14 h.

Anoniem zei

4u48:13 ... maar inderdaad : zorg dat je ervan geniet!