zondag 9 september 2007

Proficiat oma Lut !


Vandaag mijn loopje moeten inkorten (eigenlijk kon ik ook een half uur vroeger opgestaan hebben, maar daar had ik geen zin in) omdat we om 11.30 uur aan zee verwacht werden. Met de kinderen en kleinkinderen waren we van plan om naar Zeebrugge te gaan voor een verrassingsuitstap (allee voor mijn moeder dan toch). Vrijdagavond plots even paniek : Dit weekend was er bootracen in Zeebrugge, dus onze strandpicknick en bootreis kon er niet doorgaan. Gisteren was mijn vader dan nog naar een andere badplaats (De Haan) op zoek gegaan, want met 16 man reserveer je best. Tegen de middag stonden we allen klaar met vlagkes, ballonnen, apritiefhapjes en champagne om oma te feliciteren. Vanmiddag nog "kaffieklets upt strand". Ook de kinderen hebben zich ferm geamuseerd. Oma mag alle dagen 60 worden zunne !

4 opmerkingen:

RunningRonald zei

hieperdepiep voor Oma Lut!
enneh.. nog 6 dagen.. spannend
HEEEEL veel succes alvast

Netty zei

Greetings, Annette Strauch, Wales, UK

Anoniem zei

hiep hiep hiep, voor oma lut !!!

Bruno zei

Kaffieklets upt strand ... es da e westvlamsche maniere vo "Tapering Down" miskien ?