maandag 25 november 2013

Leiemarathon 2013

In 2007 mijn eerste marathon, in 2011 m'n 2de en in 2013 m'n derde.. dacht ik ;)
Tja ... ik heb nu eenmaal niet zoveel geduld ;p
De Leiemarathon werd dus nr 7.
En na de fiasco van 2011 had ik wat goed te maken.
Met Juan Veerle en Philippe als haasjes op pad dus, hun plan was een sub 4 en ik zou daar de eerste helft bijblijven en dan zag ik wel of ik nog aan een PR zou komen. Juan had er overigens al 42 km in omgekeerde richting opzitten toen hij aan de start aankwam :)
Ik bleef bij hen tot aan kilometer 25 maar toen begon ik wat te stressen. Bang voor de klop van de hamer, bang dat ik zou stilvallen.. Die drie waren in mijn ogen nog niet eens opgewarmd, liepen met de rem op en ik minderde mijn tempo.
Gelukkig viel ik niet stil en kwam ik uit op een nieuw PR 4.06.


Dank je wel aan alle supporters en speciaal aan mn eigen ventje die me 42 km lang begeleidde :)

(Foto's via google plus pagina van Leiemarathon)


Geen opmerkingen: