zaterdag 27 september 2008

Terug in actie !

De voorbije week ben ik terug in actie geschoten op loopgebied. Zaterdagavond een km of 8, zondagmorgen 10, dinsdag 9 en donderdag 11. Samen bijna een marathon dus ! 'k Ben content van de conditie, na die lange rust viel dat eigenlijk goed mee, 'k had het veel erger verwacht ! De automatismen en reflexen staan wel nog niet op punt. Toen ik zondagmorgen langs de Leie aan het kijken was naar een bende wielertoeristen te voet (wegens slecht wegdek), ben ik languit gegaan. Resultaat ? Twee geschaafde knieën, handen en een kop zo rood als wat toen die bende (en ikzelf ook) in de lach schoten.... Gelukkig was het niet erg en kon ik voortlopen. Thuis even alles goed uitgeweekt in 't bad (steentjes en ander vuil) en dan maar een rokje aangetrokken voor de rest van de dag (verjaardagsfeest van mijn mama) zodat de wonden konden opdrogen. Zo had ik ook nog eens een rokske aan :)
Intussen las ik bij Julie dat het vallen besmettelijk bleek... Mijn knietjes zijn intussen al in de jeukfase, het blauw wordt al wat minder zichtbaar, dus, Julie tegen Berlijn is alles weer mooi opgelapt en mooi van kleurkes !
Meer kleurkes zijn te vinden via deze :

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Verzorg die knietjes maar .. als je loopt moet je ook wel de weg in de gaten houden he !!!

Homer zei

We zitten blijkbaar in een valperiode... Hangt dat samen met het vallen van de bladeren?

Anoniem zei

tussen die wielertoeristen zaten enkele mooie mannen zeker ? ;-)

Anoniem zei

gisteren ook bijna gevallen aan de finish van de wedstrijd ... je ging er goed tegenaan deze week blijkbaar ... blijf nu maar op de been hé!

Anoniem zei

Jawadde, je bent er stevig weer tegenaan gegaan zo te zien! Da's een mooi weektotaal. Jammer van de knietjes. Zijn we nu trendsetters? De jeukfase? klinkt heel herkenbaar! Maar Veerle, ik loop de M van Keulen he, niet van Berlijn! :-)

Anoniem zei

Verzorg de knietjes. En de volgende keer wat minder naar de mannen kijken hé :-)

rinusrunning zei

Oppasen geblazen onderweg en snel weer beter.
Groet Rinus.