maandag 8 september 2008

Eventjes niet...

Na de blauwe teen (zie zwemwedstrijd), is er even een volledige loopstop geweest. Vorige donderdag heb ik voor het eerst een klein toerke (6km) gelopen, maar 't was toch niet echt pijnloos. Vrijdag was er zelfs een lichte zwelling.
Zaterdag voor het eerst gaan zwemmen, deze keer zonder pijn, dus 't zit al goed. Gisteren was het plan om met Bernadette op schok te gaan voor een vetduurloop, maar het vooruitzicht op een voormiddag stortregen deed ons veranderen van idee. Lekker in 't warme bedje blijven liggen dus :)
Voor de rest zijn enkel mijn vingers en tongspieren actief (vergaderen en de alom gekende "klaviersport"). Momenteel ben ik bvb. bezig met een online cursus connectivisme.
Gezien de drukke start academiejaar best wel een serieus project, maar gratis en interessant. Even zien of ik het ook volhouden kan...

Lopen zal er wel ergens tussen passen, gelukkig is het dit jaar rustjaar en geen marathon zoals vorig jaar deze tijd. Toen had ik meer dan 250 loopkilometers in een maand. Als 't zo doorgaat strand ik op 25 km of zo iets :)
Time will tell...

5 opmerkingen:

rinusrunning zei

Het komt zeker goed en ziet er niet echt gemakkelijk uit die opleiding!.
Veel sucses en plezier er mee natuurlijk.
Groet Rinus.

Anoniem zei

oeioeioeioeioei...
doet die teen nog steeds lastig?
Pffff... goed verzorgen en hopelijk kan je snel weer rondhuppelen!

Groetekes!

Anoniem zei

Lopen is geen verplichting he Veerle. Als jij door goesting, omstandigheden of weet ik veel wat maar 25 kmkan doen deze maand, maar je hebt ze met plezier gedaan, dan is dat alweer 10 keer meer dan 70% van de Vlamingen kan zeggen! Veel succes met je cursus.

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

oeps !! ja ik hem gezien , hij had wel een "flasy" kleurtje ,verzorg je goed !!

Anoniem zei

Weet je wa? 'k Ga een paar kilomters voor jou lopen, 'k heb er toch meer dan genoeg voor 't moment.