donderdag 2 november 2006

Boekenbeurze 2006

kben juste were van antwerpn, tes tid da ze die beurze nen kjir een twasen elders oedn : zukken volk en da spel koste da nie slikkn. tbegoste ol me den bus in berchem stoasje : we kostn der nie up : me peisden da me skwonne in de reke moestn stoen voe te betaaln, vaneigens da me ton nie meekosten... Den twidden bus èm me ton moa zwart gereen, of twa were van dadde...
Sjanse dam me ol ticketn oan van te vworn : wuk een reke voe binnen te komn ! kpeize da zen bikke te vele succes èn...
kè getwiffeld voer een poar boekn van tloppn mee te pakkn (te kwoppen vaneigens), moar omdak nie goe wiste wukn, goa kut jist moa vroagn an andern. Miskiens dat de bibliotheke nog een paar goeie èt. De titels zin ol upgeskreevn, kanne ze nog alsans kwopn tus.
Intusn èk zjir an min voetn vant slentern. Deur ol da volk gingtat doar nier voorrut ! En ol die joengens : noste kjir proberek butten de vakanse te gane ! 't stond up underne website dat vandage kalme gink zin : min worre !

Geen opmerkingen: