woensdag 7 juli 2010

Pech...


Geen nieuws van het loopfront deze keer... Gezien ik zo *** was om in eigen tuin mijn voet te verstuiken, is die nu al bijna 2 weken gehuld in een schoon gipske. Alhoewel schoon ???
Met de warmte van de voorbije weken ...
Het blauwe schoentje is niet echt wat ik in gedachten had bij solden...
Geluk bij een ongeluk dat ik nog niet in verlof ben, en nu maar hopen dat ik er rap van af ben, om terug aansluiting te zoeken bij Bernadette, op weg naar een (halve of hele ?) marathon in Mallorca... (Zie ook bij haar broer)
Nog eventjes uitzweten dus... (sorry collega)

UPDATE 12 juli : intussen ben ik gipsloos en kan ik ... in 't zwembad (helaas regent het nu)
Normaal stappen lukt nog niet, dus het lopen (ik dus) zal nog eventjes geduld moeten hebben...

5 opmerkingen:

Tiny zei

Snel beterschap gewenst Veerle!

Peter zei

hopelijk word je snel van het gips verlost. beterschap.

frank spencer zei

Hopelijk ben je snel van je wit pootje verlost en kan je terug meelopen met ons en de bende.

Koen zei

de kleuren van je schoentje zijn wel mooi :-)

rinusrunning zei

Beterschap en natuurlijk voor de marathon gaan.
GroetRinus.